GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen fizetési módot választhatok?

1.  Online fizetés bankkártyával, vagy Barion egyenlegeddel,

2.  Előre utalás bankszámládról,

3.  Utánvétel az árú átvételekor készpénzben és/vagy bankkártyával,

A fizetési módokról bővebben itt olvashatsz.

Utánvét esetén, hogyan fizethetek?

Utánvétes fizetés esetén a csomag díját az átvételkor, szállítási módtól függően fizetheted.
A futárnak készpénzben, Pick Pack Ponton és Postaponton készpénzben vagy bankkártyával (átvevőhely függvényében).
Foxpost csomagautomatáknál kizárólag bankkártyával tudsz fizetni.

Kötelező regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, a webáruházban regisztráció nélkül is vásárolhatszt, de ha létrehozol egy vásárlói fiókot, legközelebb ha vásárolsz, már nem kell beírnod a szállítási adatokat.
Csak be kell jelentkezned.

Hogyan kapom meg a rendelésem?

Kérhetsz házhozszállítást melyben a Magyar Posta a partnerünk és csomagpontra ill. csomagautomatába is kérheted a rendelésedet. Itt a  Foxpost, Pick Pack Pont, Postapont (Posta, Coop, Mol) közel 3500 átvevőhelye közül választhatsz.

Posta csomagautomatákba nem szállítunk, mivel ezek kültérre telepített automaták, ahol a csomagok ki vannak téve az időjárási körülményeknek.

A szállítási módokról és árakról bővebben itt olvashatsz

Átvehetem személyesen a rendelésem?

A BioFamily webáruház jelenleg nem működtet fizikai boltot, ahol a termékek megtekintésére, átvételére lehetőség nyílna. A termékek kizárólag internetes felületünkön rendelhetőek meg.

Mikor ingyenes a szállítás?

Foxpost: 7000Ft felett.

Pick Pack Pont, Postapont és a házhozszállítás: 15000Ft felett.

 

 

Előre fogok fizetni, de mi lesz, ha valamelyik rendelt terméket mégsem tudjátok beszerezni?

Nem kell aggódnod e miatt, mivel ilyen esetben azonnal visszafizetjük neked a hiányzó termékek árát.

Kell regisztrálnom, ha bankkártyával fizetek?

A Barion bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Módosíthatok a már leadott rendelésemen?

Mindaddig tudunk módosítani a rendeléseden, amíg a csomagod el nem hagyja a raktárunkat. Szívesen elvégezünk bármilyen módosítást a rendeléseden, legyen az fizetési mód változtatás, további termékek vásárlása vagy meglévők törlése. Ehhez minél hamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Munkaidőn kívül e-mailen tudsz elérni minket. A tárgy mezőben kérjük jelezd egyértelműen a módosítási szándékodat (pl. “rendelés módosítás”).

Ide kattintva is elérhetsz minket!

X